Просування бізнесу в Instagram

Просування бізнесу в Instagram. 8 головних помилок

Сьогодні SMM диктує інтернет-маркетингу свої умови просування. Стрімко розвивається мережа Instagram завоювала цілу армію передплатників і не збирається здавати позиції. Відтісняючи хіпстера і блогерів, сюди ринув потік підприємців.

У Instagram-світі ефективно просувати б'юті-акаунти і товари із середнім чеком. Важливо, щоб була гарна і якісна фотографія, на яку потенційний покупець зверне увагу, потім зробить покупку або зробить замовлення. Але будівельні або аутсорсингові компанії можуть також активно розвиватися і бути присутнім в цій соціальній мережі.

К Вашим услугам эффективное продвижение инстаграм для развития Вашего аккаунта по доступной и выгодной цене, без накруток и переплат.

Цілі різні:

- підвищувати лояльність існуючих клієнтів;

- управляти репутацією організації та зміцнювати імідж;

- підвищувати відвідуваність сайту;

- інформувати про рекламні акції;

- збільшувати лояльність споживачів.

Звичайно, в Instagram можна читати цікаві пости, знайомитися і спілкуватися з різними людьми, стежити за життям популярних зірок, навчатися чомусь, а також займатися просуванням бізнесу і виводити компанію на новий рівень. Було б дивно про це не сказати.

На сьогодні користувачів Instagram в Росії 27 млн. Осіб. І кожні 50 днів кількість передплатників збільшується на мільйон. У цій соціальній мережі найбільший потенціал: в Росії Instagram обійшов Facebook, наздоганяє Вконтакте. У 2018 році багато компаній роблять ставку на соціальну фотосет. Але незважаючи на популярність Instagram і нескладний функціонал, багато керівників і маркетологи роблять типові помилки, які вбивають можливості онлайн-просування і знижують залученість передплатників аккаунта. Ми постаралися виділити помилки, які допускають сучасні користувачі. Давайте разбіраться.Інструмент масової підписки вже вигорів. Чотири роки тому фолловінг був, безумовно, проривним інструментом. Зараз, на жаль, такий метод просування не працює. Два роки тому року 30 відсотків підписувалася взаємно, зараз всього лише 3-4 відсотки. Ефективність такого просування в Instagram зменшилася майже в 10 разів.

На сьогоднішній день мережа не любить цей метод. Адміністратори можуть накласти на вас, наприклад, фільтр «shadow ban» (різке зниження переглядів в Instagram). Якщо є велике бажання звернути на себе увагу за допомогою масового фолловінг, то краще звертайтеся до вузької аудиторії за інтересами.

Похожие страницы: