Моделі оплати в інтернет-маркетингу
Хороший спеціаліст з інтернет-реклами завжди шукає нові ефективні майданчики для розвитку бізнесу замовника. Останні в свою чергу, підлаштовуючись під поточний попит, пропонують різні моделі оплати за розміщення на рекламних площах. Вибір кожної з них залежить в першу чергу від цілей, які ставить перед собою рекламодавець. Також необхідно звернути увагу на вартість, яка закладена в кожній з моделей, оскільки саме вона буде визначати рентабельність співпраці.
CPM (від англійського cost per millennium) - модель оплати за тисячу показів реклами на певному ресурсі. По суті, рекламодавець платить просто за розміщення реклами на сайті, чи дійсно бачать її відвідувачі, і чи є якийсь ефект. Звичайно, можна вважати відвідувачів, які перейшли по посиланню, і вчинені ними дії, але для такої моделі, як правило, такий підрахунок показує абсолютну збитковість.
Современные реалии конкуренции среди торговых организаций заставляют задуматься на регулярным повышением прибыли и перед каждым бизнесменом ключевой проблемой является увеличение продаж и в этом вопросе хороши все средства.Поэтому среди sales CPL CPC CPS можно выбрать наиболее подходящий вариант для проведения рекламной компании.
Модель оплати CPM є найстарішою на ринку, вона спочатку призначалася для розміщення банерів на порталах та інших популярних інформаційних ресурсів. Зараз вона використовується переважно для іміджевого просування, коли важливо забезпечити велике охоплення і видимість.
CPC (від англійського cost per click) - модель оплати за клік, якої дотримуються всі основні системи контекстної реклами. Замовник платить тільки за досконалий перехід на сайт, відповідно може з більшою точністю оцінити ефективність кожного з таких джерел.
Модель оплати CPC на поточний момент в інтернет-рекламі є однією з найбільш популярних схем, оскільки вона в рівній мірі враховує інтереси і майданчиків і рекламодавців. Може використовуватися практично для будь-яких цілей: підвищення продажів, розкрутка бренду, проведення промо-акцій, просування інформаційного контенту.
CPA (від англійського cost per action) - модель оплати за певним чином впливати на сайті. Порівняно нова схема взаємодії, коли рекламодавець оплачує тільки конкретні дії на сайті: реєстрацію або відвідування певних сторінок.
Різновид цієї схеми - CPL (від англійського cost per lead), коли замовник платить за інформацію, залишену користувачем на сайті.
CPO (від англійського cost per order) - модель оплати за замовлення, застосовується переважно інтернет-магазинами. Людина робить замовлення прямо на рекламному майданчику або на сайті рекламодавця, після чого здійснюється оплата певної суми.
CPS (від англійського cost per sale) - модель оплати за продаж. Абсолютно безпрограшна схема для рекламодавця, оскільки він спочатку отримує гроші за реалізацію товарів або послуг, а тільки потім відраховує відсоток з цих грошей. Одиниці агентств і рекламних майданчиків працюють за такою моделлю відразу з кількох причин:
складність оцінки необхідного бюджету для залучення необхідної кількості покупців;
відкладений попит, через якого необхідно, по суті, інвестувати власні кошти в бізнес рекламодавця;
складність відстеження реальних замовлень, несумлінність рекламодавців;
необхідність розкриття комерційної інформації виконавцю з боку замовника, для роботи за такою схемою потрібна абсолютна довіра між виконавцем і рекламодавцем.
Оптимальне рішення - це поєднання різних моделей оплати в пропорції, яка визначається завданнями, які стоять перед рекламодавцем.
Похожие страницы: