Переваги використання агентства по стягненню боргів
Переконайтеся, що клієнти платять вам вчасно
Переваги і недоліки використання агентства по стягненню боргів
Перш ніж приймати судові заходи по стягненню боргів, ви можете розглянути можливість доручити агентству по стягненню боргів.
Переваги використання агентства по стягненню боргів
У агентств зі збору боргів є час, досвід і необхідні ресурси.
В даний час деякі агентства пропонують послуги без справляння плати.
Стягнення боргів може бути швидким способом стягнення боргів, що може заощадити ваш час. Для вирішення фінансових проблем Ви можете скористатися послугою колекторної агенції Таліон Плюс контакти доступні у будь-який час і Ви швидко і без проблем отримаєте якісну консультацію.
Якщо агентство по стягненню заборгованості є ввічливим і професійним, ви можете утримати свого клієнта - це навряд чи станеться, якщо ви зробите судовий позов.
Агентство може проінструктувати адвокатів від вашого імені, якщо ваш клієнт як і раніше відмовляється платити.
Недоліки використання агентства по стягненню боргів
Використання агентства по стягненню боргів може бути дорогим - комісія за повернуті гроші зазвичай становить 8-10% для комерційних боргів.
Ви можете втратити свого клієнта, якщо у агентства погані навички спілкування.
Якщо агентство використовує жорсткий підхід, ваша репутація може бути підірвана.
Ваш бізнес не може бути пріоритетом - ви можете бути одним з багатьох підприємств, від імені яких працює агентство.Агентство не може використовувати законно навчених співробітників. Поради, щоб клієнти платили вчасно
Щоб зменшити ймовірність запізнення або несплати, ви можете: Зробіть умови кредитування зрозумілими.
Констатуємо намір нав'язати свої права відповідно до покійним законодавством платежів в усіх договорів і рахунків - фактур, наприклад, «Ми будемо здійснювати законне право вимагати нарахування відсотків і компенсації витрат по відновленню заборгованості при покійному законодавством платежів, якщо ми не сплачуються відповідно до погоджених умов кредитування. "
Чи не поставляйте будь-які товари або послуги, поки ви не будете задоволені кредитними чеками.
Швидко видавати рахунки, які є чіткими і точними. Увімкніть тільки корисну інформацію, наприклад, номер замовлення, умови оплати, термін оплати, дату і спосіб доставки, вартість за одиницю і загальну суму, що підлягає оплаті і т. Д Надішліть рахунку по електронній пошті або використовуйте повідомлення першого класу. Ви повинні посилатися на законодавство про прострочені платежі та додаткові витрати з оплати понад обумовленої дати.
Використовуйте комп'ютеризовану систему управління кредитами, яка допоможе вам відстежувати рахунки клієнтів і генерувати нагадування, коли платежі затримуються.
Розробіть стратегію збору платежів, наприклад, по телефону заздалегідь, щоб перевірити, чи йде платіж, або надішліть листа з нагадуванням. Надсилайте електронні листи / факси, якщо ваші телефонні дзвінки переадресовуються або листи ігноруються. При необхідності організуйте візити торгового персоналу і / або прямі запити на оплату більш старшим співробітникам, ніж зазвичай.
Встановіть щомісячні мети - складіть графік платежів і переконайтеся, що у вас є співробітники, які можуть присвятити свій час для збору.
Використовуйте електронний платіжний інструмент.
Переконайтеся, що ваші співробітники належним чином навчені управління кредитами і повернення боргів.
Похожие страницы: