Виготовлення реклами

Головна перевага зовнішньої реклами в тому, що, на відміну від реклами в ЗМІ, потенційні клієнти обов'язково її побачать. Її основні плюси:

Великий охоплення цільової аудиторії;

Висока частотність переглядів;

Можливість таргетування: її можна розмістити тільки в тих місцях, де вона буде приносити максимум користі;

До Ваших послуг відомий і дуже ефективний вид реклами зовнішня реклама для широкого обхвату аудиторії за доступну та демократичну вартість.

Оптимальний бюджет: виготовлення зовнішньої реклами та її розміщення в місті обходиться дешевше, ніж ротація реклами по ТБ, радіо або в інтернеті;

Висока ефективність для приватного бізнесу, зосередженого виключно.

З огляду на всі ці достоїнства, клієнти замовляють виготовлення зовнішньої реклами в СПб і отримують потужне маркетингове знаряддя.

Виробництво зовнішньої реклами

Зовнішня реклама може бути надрукована на різних носіях. Вибір матеріалу залежить від умов і термінів використання рекламних конструкцій.

Папір. Виготовлення реклами для зовнішніх конструкцій на папері підходить для щитів 3х6 м, які будуть використовуватися недовго. Головна перевага - невисока ціна, недолік - термін служби не більше 1-2 місяців. Для друку «наружки» застосовується папір щільністю не менше 115 г / кв. м.

Банерна тканина. Це зносостійкий матеріал, який підходить для виготовлення зовнішньої реклами, використовуваної довгий термін. За якістю і місцем виробництва розрізняють китайські, корейські, європейські банери. Вони характеризуються різною щільністю і тривалістю використання.

Плівка-самоклейка. Ми пропонуємо виробництво зовнішньої реклами в СПб для призматронів. Самоклейка плівка служить близько року.

Також зовнішню рекламу друкують на постерної папері, поліестерової тканини і на банерних сітках. Для друку на всіх зазначених носіях використовуються чорнило підвищеної стійкості. Виготовлення реклами для установки зовні здійснюється на широкоформатних принтерах. Оптимальна роздільна здатність друку - від 180 до 360 dpi. Така якість обумовлено тим, що люди дивляться на зображення з відстані в кілька метрів, а не поблизу.

Хоч би яким ні бізнес - випічка хліба, ресторанна справа, готельний бізнес, видобуток корисних копалин - на етапі просування постає питання про створення успішної рекламної кампанії і виготовленні поліграфічної продукції.

Похожие страницы: