Радіатори для авто

За призначенням розрізняються Наступні (радіатори теплообмінники):

Радіатори охолодження - призначені для теплообміну охолоджуючої рідини з навколишнім повітрям і, тим самим, для підтримки оптимальної температури двигуна автомобіля.
Радіатори опалення автомобіля - призначені для теплообміну охолоджуючої рідини з повітрям всередині салону автомобіля і для підтримки комфортної температури в салоні автомобіля.
Радіатори кондиціонер (Конденсер) - забезпечує теплообмін рідина кондиціонер (холодоагент) з навколишнім середовищем.
Інтеркулера радіатори (інтеркулери) - забезпечують охолодження наддувочного повітря з навколишнім середовищем; той самий підвищується щільність компресійного повітря.

За типом КОНСТРУКЦІЇ випускаються Наступні радіатори (теплообмінники):

Тип 1. алюмінієві трубчасто-пластинчасті збірні. З'явилися в кінці 80-х років 20 століття, винахід фірми «Софіко» (Франція). Охолоджуюча серцевина складається з круглих трубок, нанизаних на охолоджуючі пластини- «ламелі». Використовуються пластикові бачки

Вы можете купить оригинаольный радиатор рено по самой выгодной стоимости на сегодняшний день.


Тип 2. трубчасто-алюмінієвий стрічковий несборний (паяний). Найбільш поширені в сучасному автопромі (набули широкого використання з кінця 90-х років 20 століття); технологія «Ноколкі». Маю охолоджуюча серцевину з трубок плоскоовального перетину і стрічок, складений у вигляді «гармошки», розташований між трубками. Використовуються пластикові або алюмінієві бачки або алюмінієві колектори.

Тип 3. мідно-латунний трубчасто-стрічковий несборний (паяний). На сьогоднішній день використовується вкрай рідко і тільки для вантажних автомобілів і спецтехніки. Також, як і тип 2, мають серцевину з плоскоовальних трубок і стрічок між ними. Відмінність від типу 1 - використовується мідь, а не алюміній. Матеріал бачків - латунь, можливе використання пластикових бачків (досить рідко).
Радіатори охолодження та опалення Luzar-алюмінієва трубчато пластинчатая збірна (непаяного) конструкції

Виготовлення автомобільних радіаторів відбувається за технологією "Софіко". Складаються з серцевини, зібраної з круглих алюмінієвих трубок і пакету алюмінієвих пластин, ден, прокладок ущільнювачів і бачків, розділові пластини в яких забезпечують циркуляцію рідини усередині радіатора. Для підвищення тепловіддачі усередині трубок радіаторів автомобіля встановлюються турбулізатори.

1 конструкція.jpg збірна
Радіатори охолодження та опалення Luzar-алюмінієві трубчасті стрічкові несборние (паяні) конструкції

Виробництво таких автомобільних радіаторів відбувається за технологією "НОКОЛОК", що отримала свою назву від розробника технології спеціального припою, що застосовується при пайку алюмінію. Технологія їх виробництва включає в себе етапи складання серцевини, флюсування і нанесення припою, попереднього нагріву, пайки в азотному середовищі і миттєвого остудженому. В результаті обробки пакет з плоскоовальних трубок і гофрованої стрічки перетворюється в міцну суцільнометалеву серцевину; останній етап виробництва радіатора - з'єднання серцевини з бачками.

Похожие страницы: