Переваги чартерних рейсів

ПЕРЕВАГИ чартерних рейсів

Турист, вже випробував на собі всі принади як регулярних, так і чартерних рейсів, з ходу назве головна перевага авиачартера - вартість авіаквитків. Квитки на чартери дійсно коштують набагато - іноді в 2-3 рази - дешевше.

Тим часом, було б помилкою вважати, що спочатку авиачартера створювалися тільки в якості альтернативи, з точки зору ціни, регулярних рейсів. Насправді чартери запускають в тих випадках, коли є необхідність в найкоротші терміни і без пересадок дістатися до певного пункту, а прямих регулярних рейсів в цьому напрямку не існує. Пасажири при цьому отримують додаткові переваги: пересадка в транзитному аеропорту скасовується, скорочується і час перельоту, і вартість авіаквитка. Крім того, авиачартера рятують становище під час масового напливу туристів, з пасажиропотоком яких одні тільки регулярні рейси впоратися не в змозі.

Ви можете детально ознайомитися что такое чартерный рейс и придбати авіаквитки за самою вигідною і доступною ціною, без накруток и переплат.

Якщо порівнювати безпеку польотів, то чартери нічим не відрізняються від рейсів регулярних, адже здійснюють їх часом одні й ті ж літаки. Лайнер, який щойно повернувся з чартерного рейсу, може бути в цей же день спрямований на регулярний рейс. Крім того, туроператори, зацікавлені в залученні більшої кількості туристів, ретельно продумують все дрібниці, включаючи і тип повітряного судна.

З цієї ж причини харчування в літаку, що здійснює авіачартер, часто буває краще, а ось спиртного можуть і зовсім не подати. Всі ці нюанси заздалегідь обговорює з авіакомпанією представник туроператора. Стандарти сервісу, як правило, не залежать від статусу рейсу. Рівень послуг визначається лише класом перевізника, тобто авіакомпанії, що надає транспортні послуги.

Що ж стосується збоїв у розкладі, то до них схильні будь-які рейси. Але власники квитків на регулярні рейси мають в цьому випадку деяку перевагу: якщо літак затримується, його пасажирам нададуть інше повітряне судно. А ось клієнти чартеру чекатимуть, поки не усунеться проблема. Але це лише невеликі витрати тієї істотної фінансової економії, яку отримують пасажири, які вирішили скористатися чартером.

Якщо ж час очікування затягується, то всі пасажири, незалежно від того, яким рейсом вони скористалися - регулярним або чартерним - зрівнюються в своїх правах. При затримці вильоту більше 6 годин всім пасажирам повинні бути надані номери в готелі, і в обов'язковому порядку - гаряче харчування. Авіакомпанія, яка виконує чартери, несе таку ж відповідальність перед своїми клієнтами. Якщо ж права туристів порушуються, свої претензії їм необхідно пред'являти не до турфірми, організуючою поїздку, а саме до перевізника. І у пасажира є повне право звернутися до суду, якщо авіакомпанія не виконала своїх зобов'язань.

Похожие страницы: