Як вибрати SEO-фахівця для розкрутки сайту?

Просування сайту - справа трудомістка і витратна, але вкрай важливе в процесі розвитку і розкручування свого бізнесу. Власники веб-ресурсів користуються допомогою професійних SEO-оптимізаторів для того, щоб сайт показувався в ТОП видачі пошукових систем, і його відвідували зацікавлені користувачі. Навіть ті, хто займається просуванням сайту самостійно, рано чи пізно звертаються до послуг фахівців. Це вигідніше, ніж витрачати власний час і гроші на отримання результату, далекого від ідеального.

Корисні поради щодо вибору оптимізатора

Як вибрати SEO-фахівця, який організовує приватне просування сайту на гідному рівні? На ринку послуг з розкручування і пошукового просування присутня велика кількість оптимізаторів. Якщо шукати фахівця методом «проб і помилок», можна даремно витратити час, та й коштів доведеться вкласти чимало. Вам можуть обіцяти швидкий вихід в ТОП за низьку ціну. Але чи варто вірити такій рекламі? Щедрі пропозиції часто виявляються безкоштовним сиром у мишоловці.

Сегодня рекомендуется заказать seo продвижение у лучшей СЕО-компании на рынке с гарантией качества.


Перш ніж віддавати свій сайт в руки оптимізатора, необхідно оцінити існуючі пропозиції і вибрати такого фахівця, який за оптимальною ціною і в прийнятні терміни виведе ваш сайт на перші позиції Яндекса і Google. Поговоримо про основні критерії, якими варто керуватися при виборі SEO-фахівця.

1. Гідне і достовірне портфоліо. Ознайомтеся з відгуками про роботу оптимізатора, що пропонує вам свої послуги. Над якими проектами працював фахівець? Оцініть результати пошукової оптимізації та seo просування сайту в інтернеті. Зайдіть в пошук і перевірте, чи знаходяться сайти, які просував SEO-спеціаліст останнім часом, в ТОП видачі.

2. Умови співпраці. Оцініть співвідношення вартості робіт, терміну та гарантій. Як правило, фахівці, що відповідають за результат своєї роботи, не боятися надавати клієнтам письмові гарантії. Якщо вам обіцяють «золоті гори» на словах і не підкріплюють ці обіцянки доказами, є сенс задуматися про якість послуг.

3. Зрозумілий і прозорий договір. У договорі, який укладається між замовником і приватним оптимізатором або SEO-компанією, повинні бути прописані умови роботи, вартість, терміни, етапи проведення заходів, гарантії. Вивчіть пропонований документ, щоб максимально себе убезпечити.

4. Наявність відгуків, рекомендацій. Щоб переконатися в достовірності портфоліо SEO-фахівця, зв'яжіться з його попередніми або діючими роботодавцями. Крім цього, вивчіть відгуки, які є не тільки на сайті оптимізатора або компанії, але і на сторонніх веб-ресурсах. Недобросовісні сеошникі часто додають в своє портфоліо чужі роботи, щоб справити враження на клієнтів. Краще зайвий раз перевірити правдивість рекомендацій і прикладів, ніж в подальшому отримати низькоякісні послуги.

Похожие страницы: